S sh93 Post best veel 15 mei 2012 #1 ik heb 2,5 liter all-grund grondvef gekocht via internet om mijn kadett te spuiten. maar nu vraag ik mij het volgende af, en staat op: >>>eventueel verdunnen met SUDWEST verdunning v33
ik heb 2,5 liter all-grund grondvef gekocht via internet om mijn kadett te spuiten. maar nu vraag ik mij het volgende af, en staat op: >>>eventueel verdunnen met SUDWEST verdunning v33
G GTS2.2DTI Komt hier geregeld 15 mei 2012 #2 Eventueel, maar dan hoeft het niet. Heb net even gekeken op de site waar de grondverf op staat en je mag het verdunnen maar het is niet noodzakelijk..
Eventueel, maar dan hoeft het niet. Heb net even gekeken op de site waar de grondverf op staat en je mag het verdunnen maar het is niet noodzakelijk..
S sh93 Post best veel 30 mei 2012 #4 is klaar, tijdje terug al klaar. tog nog even een foto van het resultaat. de lak zelf komt er later op. wou eerst de primer er op hebben. het waren allemaal kale plekken primer vlekken e.d. nu de motor weer inelkaar en erin slingeren :thumb
is klaar, tijdje terug al klaar. tog nog even een foto van het resultaat. de lak zelf komt er later op. wou eerst de primer er op hebben. het waren allemaal kale plekken primer vlekken e.d. nu de motor weer inelkaar en erin slingeren :thumb
J Jurgen Hoort bij de inboedel 31 mei 2012 #5 En rap die gekke demper eronder vandaan Waar had je die grondverf vandaan als ik vragen mag?
S sh93 Post best veel 31 mei 2012 #6 @*Jurgen* wrote:En rap die gekke demper eronder vandaan Waar had je die grondverf vandaan als ik vragen mag? haha. die laat ik eerst even zitten. later komt er een rvs groep a uitlaat onder. dan dus ook gelijk een andere demper. en hier de link http://www.nonpaintstore.nl/index.php?sl=NL" onclick="window.open(this.href);return false; ik had 2,5 liter zwart
@*Jurgen* wrote:En rap die gekke demper eronder vandaan Waar had je die grondverf vandaan als ik vragen mag? haha. die laat ik eerst even zitten. later komt er een rvs groep a uitlaat onder. dan dus ook gelijk een andere demper. en hier de link http://www.nonpaintstore.nl/index.php?sl=NL" onclick="window.open(this.href);return false; ik had 2,5 liter zwart