V vectra208v Loopt hier de deur plat 26 mrt 2013 #381 @helmer opelfan wrote:Oke lol dan kom ik em vast nog wel eens tegen hier in de buurt zou goed kunne helmer...eyes wide open :jerry
@helmer opelfan wrote:Oke lol dan kom ik em vast nog wel eens tegen hier in de buurt zou goed kunne helmer...eyes wide open :jerry
V vectra208v Loopt hier de deur plat 26 mrt 2013 #382 @helmer opelfan wrote:Was dat nou de Sintra overleden Wel weer een mooie Zafira :thumb :kewlpics De sintra is nog lang niet overleden maar rijd heerlijk rond in Nieuweschans bij een ouder echtpaar (50 of 60+) :wors
@helmer opelfan wrote:Was dat nou de Sintra overleden Wel weer een mooie Zafira :thumb :kewlpics De sintra is nog lang niet overleden maar rijd heerlijk rond in Nieuweschans bij een ouder echtpaar (50 of 60+) :wors
V vectra208v Loopt hier de deur plat 26 mrt 2013 #383 @helmer opelfan wrote:Oke lol dan kom ik em vast nog wel eens tegen hier in de buurt zou goed kunne helmer...eyes wide open :jerry
@helmer opelfan wrote:Oke lol dan kom ik em vast nog wel eens tegen hier in de buurt zou goed kunne helmer...eyes wide open :jerry