Opeltje17 Forumbewoner 25 aug 2013 #21 Ja kan je gewoon verwisselen, alleen vaak zijn ze niet los te krijgen en moet je ze afslijpen. Kijk anders even op internet daar heb je ze ook van staal deze zouden langer mee gaan.
Ja kan je gewoon verwisselen, alleen vaak zijn ze niet los te krijgen en moet je ze afslijpen. Kijk anders even op internet daar heb je ze ook van staal deze zouden langer mee gaan.
X XJR1300 Komt weleens kijken 25 aug 2013 #22 Bedankt voor de uitleg mannen! :thumb Morgen even bestellen en dan eronder met die dingen, ik ben dat geknoep meer dan zat :jerry Ik laat wel horen hoe het afgelopen is.. Groeten Patrick.
Bedankt voor de uitleg mannen! :thumb Morgen even bestellen en dan eronder met die dingen, ik ben dat geknoep meer dan zat :jerry Ik laat wel horen hoe het afgelopen is.. Groeten Patrick.
K koenelsenaar Loopt hier de deur plat 25 aug 2013 #23 @Opeltje17 wrote:Ja kan je gewoon verwisselen, alleen vaak zijn ze niet los te krijgen en moet je ze afslijpen. Kijk anders even op internet daar heb je ze ook van staal deze zouden langer mee gaan. 1" luchthamer met verloop naar 1/2" doet ook wonderen hoor...
@Opeltje17 wrote:Ja kan je gewoon verwisselen, alleen vaak zijn ze niet los te krijgen en moet je ze afslijpen. Kijk anders even op internet daar heb je ze ook van staal deze zouden langer mee gaan. 1" luchthamer met verloop naar 1/2" doet ook wonderen hoor...