K koen-opel Komt weleens kijken 4 mrt 2011 #1 Mijn km/h teller wiebelt heel erg, vooral tussen de 0 en 20 km/h Wat kan dit zijn ?
I ikdenman Loopt hier de deur plat 4 mrt 2011 #2 ik denk ouderdom ! die van mij doet precies het zelfde
I ikdenman Loopt hier de deur plat 4 mrt 2011 #3 ik denk ouderdom ! die van mij doet precies het zelfde
I ikdenman Loopt hier de deur plat 4 mrt 2011 #8 [rquote=1883280&tid=143895&author=Ghanz]zit ie wel goed vast in de bak? [/rquote] bij mij wel en ook goed strak in de km teller ! maar weet niet anders dat hadden al mijn oude opels al hahahahaha
[rquote=1883280&tid=143895&author=Ghanz]zit ie wel goed vast in de bak? [/rquote] bij mij wel en ook goed strak in de km teller ! maar weet niet anders dat hadden al mijn oude opels al hahahahaha
I ikdenman Loopt hier de deur plat 4 mrt 2011 #9 [rquote=1883280&tid=143895&author=Ghanz]zit ie wel goed vast in de bak? [/rquote] bij mij wel en ook goed strak in de km teller ! maar weet niet anders dat hadden al mijn oude opels al hahahahaha
[rquote=1883280&tid=143895&author=Ghanz]zit ie wel goed vast in de bak? [/rquote] bij mij wel en ook goed strak in de km teller ! maar weet niet anders dat hadden al mijn oude opels al hahahahaha
M Mich Post best veel 4 mrt 2011 #10 Vaak komt het door een knik in de km kabel, of de kabel is helemaal droog binnenin.
M Mich Post best veel 4 mrt 2011 #11 Vaak komt het door een knik in de km kabel, of de kabel is helemaal droog binnenin.
M MantasticB1 Komt hier geregeld 4 mrt 2011 #14 is heel normaal bij onze oudjes hahaha idd wd40 of siliconen spray van bovenaf (km teller) in de kabel mantel laten lopen. helemaal ff los is het beste dan weet je zeker dat het onderen is aangekomen. een knik is uiteindelijk zelfs fataal!
is heel normaal bij onze oudjes hahaha idd wd40 of siliconen spray van bovenaf (km teller) in de kabel mantel laten lopen. helemaal ff los is het beste dan weet je zeker dat het onderen is aangekomen. een knik is uiteindelijk zelfs fataal!
M MantasticB1 Komt hier geregeld 4 mrt 2011 #15 is heel normaal bij onze oudjes hahaha idd wd40 of siliconen spray van bovenaf (km teller) in de kabel mantel laten lopen. helemaal ff los is het beste dan weet je zeker dat het onderen is aangekomen. een knik is uiteindelijk zelfs fataal!
is heel normaal bij onze oudjes hahaha idd wd40 of siliconen spray van bovenaf (km teller) in de kabel mantel laten lopen. helemaal ff los is het beste dan weet je zeker dat het onderen is aangekomen. een knik is uiteindelijk zelfs fataal!