R RubenS Komt weleens kijken 7 jun 2008 #1 Wie wil voor mijn deze auto in verschillende kleuren rood shoppen? Ik zit te denken om de auto donker rood metallic te laten spuiten! Graag een paar kleuren rood zodat ik kan kiezen! Alvast bedankt!
Wie wil voor mijn deze auto in verschillende kleuren rood shoppen? Ik zit te denken om de auto donker rood metallic te laten spuiten! Graag een paar kleuren rood zodat ik kan kiezen! Alvast bedankt!
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 7 jun 2008 #2 Hij is nu toch al 3 verschillende kleuren rood ? :angel Houdt je er wel rekening mee dat waarschijnlek alleen de buiten kant wordt gespoten en dan zit je dus met je portieren, achterklep ed. Gr. Arjan
Hij is nu toch al 3 verschillende kleuren rood ? :angel Houdt je er wel rekening mee dat waarschijnlek alleen de buiten kant wordt gespoten en dan zit je dus met je portieren, achterklep ed. Gr. Arjan
R RubenS Komt weleens kijken 7 jun 2008 #3 Haha, hij is idd 3 verschillende kleuren rood en volgens mij ook beetje oranje ofzo haha maar goed moet toch wat:afro
Haha, hij is idd 3 verschillende kleuren rood en volgens mij ook beetje oranje ofzo haha maar goed moet toch wat:afro
B bennyke Lid 11 jun 2008 #4 hier zijn een paar kleuren, niet allemaal rood. heb het maar snel gedaan omdat ik niet veel tijd had maar tog nog eens wat wou fotoshoppen als je iets anders wilt laat maar even weten dan kan ik nog wel iets bijposten :d en deze, speciaal voor jouw (grapje ) maja het is ook een variant op rood hé groetjes bennyke
hier zijn een paar kleuren, niet allemaal rood. heb het maar snel gedaan omdat ik niet veel tijd had maar tog nog eens wat wou fotoshoppen als je iets anders wilt laat maar even weten dan kan ik nog wel iets bijposten :d en deze, speciaal voor jouw (grapje ) maja het is ook een variant op rood hé groetjes bennyke
R RubenS Komt weleens kijken 15 jun 2008 #7 Hahhaa mooi roze Die derde is idd het mooiste! Ben helemaal tevrede! Iets donkerder rood! Harstikke bedankt! Groeten Ruben
Hahhaa mooi roze Die derde is idd het mooiste! Ben helemaal tevrede! Iets donkerder rood! Harstikke bedankt! Groeten Ruben
D dasmoerf Komt weleens kijken 25 jun 2008 #8 is het niet wat om deze astra eerst eens te poetsen en dan te kijken hoe de kleur er uit ziet???