T Trompie Post best veel 22 mrt 2010 #1 Hoe kan ik mijn klepstoters het beste testen als ik ze uit het blok heb? Kan ik evt ook van een ander blok een aantal goeie stoters overzetten in mijn blok? Ongeacht de plek? Alvast bedankt! Erik
Hoe kan ik mijn klepstoters het beste testen als ik ze uit het blok heb? Kan ik evt ook van een ander blok een aantal goeie stoters overzetten in mijn blok? Ongeacht de plek? Alvast bedankt! Erik
R royke2000 Post best veel 22 mrt 2010 #2 als je de stoters er uit haald en je kan ze moeilijk indrukken zijn ze goed :thumbup:thumbup
T Trompie Post best veel 22 mrt 2010 #3 zou ik ook 2ehands stoters kunnen plaatsen? heb er nog 24 liggen namelijk! dus gebruikt, maar dan in een ander blok plaatsen
zou ik ook 2ehands stoters kunnen plaatsen? heb er nog 24 liggen namelijk! dus gebruikt, maar dan in een ander blok plaatsen
J jarno29-01 Komt weleens kijken 22 mrt 2010 #4 ja kan je zo overzetten als het het zelfde type is stoters vullen zich zelf op tot geen er geen speling meer is dus stelt zich zelf af per klep
ja kan je zo overzetten als het het zelfde type is stoters vullen zich zelf op tot geen er geen speling meer is dus stelt zich zelf af per klep
F Fearless Forumbewoner 23 mrt 2010 #6 Met perslucht kan je ze uitelkaar ploppen, door het kleine gaatje heen blazen. Dingeje wat er uit komt grondig schoonmaken en van binnen de stoter goed schoonhalen. Met olie weer inelkaar drukken. Zo heb ik het gedaan en ik heb op mijn 16v geen tikkende stoters
Met perslucht kan je ze uitelkaar ploppen, door het kleine gaatje heen blazen. Dingeje wat er uit komt grondig schoonmaken en van binnen de stoter goed schoonhalen. Met olie weer inelkaar drukken. Zo heb ik het gedaan en ik heb op mijn 16v geen tikkende stoters