B .B4R7. Loopt hier de deur plat 16 dec 2009 #4 geef even aan wat voor velgen je mooi vind.. 5 spaaks, multispaaks, wat voor kleur velgen, eventueel een type
geef even aan wat voor velgen je mooi vind.. 5 spaaks, multispaaks, wat voor kleur velgen, eventueel een type
G GTS Power Hoort bij de inboedel 16 dec 2009 #5 @ spijtcity, waar heb je die avatar eigenlijk vandaan?
S Spijkcity Komt hier geregeld 17 dec 2009 #7 Originally posted by .B4R7. geef even aan wat voor velgen je mooi vind.. 5 spaaks, multispaaks, wat voor kleur velgen, eventueel een type van een Insignia 19 en 20 inch en van een corsa d opc kleur zilver.
Originally posted by .B4R7. geef even aan wat voor velgen je mooi vind.. 5 spaaks, multispaaks, wat voor kleur velgen, eventueel een type van een Insignia 19 en 20 inch en van een corsa d opc kleur zilver.
S Spijkcity Komt hier geregeld 17 dec 2009 #8 Originally posted by gts power @ spijtcity, waar heb je die avatar eigenlijk vandaan? van het vectra/signum forum
Originally posted by gts power @ spijtcity, waar heb je die avatar eigenlijk vandaan? van het vectra/signum forum
M MV Komt hier geregeld 21 dec 2009 #10 verlaagd gecleand velgen paar inch groter kattenoog uit koplamp verwijderd mistlampen verwijderd sport grill nummerbord verplaatst booskijkers toegevoegd kaplamp + moterkap veranderd verkleind.
verlaagd gecleand velgen paar inch groter kattenoog uit koplamp verwijderd mistlampen verwijderd sport grill nummerbord verplaatst booskijkers toegevoegd kaplamp + moterkap veranderd verkleind.
R Rbin Post best veel 21 dec 2009 #11 Weet je wat miss mooi staat... Booskijkers Van de linkerpunt van de (rechter)koplamp naar de bovenste rechterpunt,, alleen een idee xD
Weet je wat miss mooi staat... Booskijkers Van de linkerpunt van de (rechter)koplamp naar de bovenste rechterpunt,, alleen een idee xD
G GTS Power Hoort bij de inboedel 21 dec 2009 #13 ik moet de eerste mooie booskijkers voor een C nog tegenkomenuke die bestaan niet en zullen er ook nooit komen denk ik:hmmz
ik moet de eerste mooie booskijkers voor een C nog tegenkomenuke die bestaan niet en zullen er ook nooit komen denk ik:hmmz
R Rbin Post best veel 22 dec 2009 #14 Ik denk dat de 3e booskijkers het beste zijn, alhoewel ze lijken veel op die van een VW Bora xD
M MV Komt hier geregeld 23 dec 2009 #15 hehe de laatste is geen booskijker hoor ik vond de lamp te groot van de auto