zo het is weer een hele tijd geleden dat ik hier een update heb geplaatst maar ik heb gelukkig niet stil gezeten!
ik ben sinds de laatste update heel eigenwijs verder gaan schuren aan m'n lexmaul inlaat als het niet zou lukken zou ik het alsnog laten doen, maar ik ben blij met het eindresultaat (hij hoeft alleen nog een laagje blanke lak)
de oliepomp heeft ook een goede schoonmaakbeurt gehad, lekker een tijdje laten weken in reinigingsmiddel een beetje poetsen met een spons en het pompje is weer mooi schoon...
zowel de buitenkant als de binnenkant is schoon en ontdaan van verbrande olieresten...
voor:
na:
het gasklephuis is ook lekker opgefrist, alles lekker schoongemaakt en gepoetst
het nokkenashuis en kleppendeksel zijn ook even onder handen genomen. die hebben net als de rest van de onderdelen een goede schoonmaakbeurt gehad met een super schoonmaak middel! schrobben is niet nodig, alles bruist er vanzelf af king:
voor:
tijdens (lekker bruisen):
na:
dit was het wel weer zo'n beetje... op 1 dingetje na: de zuigers zijn ook weer terug gemonteerd in het blok, alleen daar zijn geen foto's van. die komen de volgende keer weer
grtz jens