M manta73 Post best veel 5 apr 2011 #21 Nee Duurt De stikker wat andere bedoelen,is de stikker waar TOEN ooit de mantaclub het simbool van was Liefhebbers van de opel manta a De b-manta's waren gewoon te koop,nieuw
Nee Duurt De stikker wat andere bedoelen,is de stikker waar TOEN ooit de mantaclub het simbool van was Liefhebbers van de opel manta a De b-manta's waren gewoon te koop,nieuw
S streamline Post best veel 13 apr 2011 #22 Heb hier nog 2 nieuwe duidelijkere foto's, Misschien heeft iemand nog ergens iets over... ST1 V6 Bedankt voor onderstaande foto
Heb hier nog 2 nieuwe duidelijkere foto's, Misschien heeft iemand nog ergens iets over... ST1 V6 Bedankt voor onderstaande foto
J JohnC Komt hier geregeld 14 apr 2011 #23 ik heb er 1 maar deze zit ook op mijn raam. heb nog wel ff gezocht maar kan er ook geen los meer vinden.
ik heb er 1 maar deze zit ook op mijn raam. heb nog wel ff gezocht maar kan er ook geen los meer vinden.
O opelmanta29 Post best veel 15 apr 2011 #24 Dit is inprinciepe wel temaken. Ik ga vragen wat dit gaat kosten en bij meerdere is het voordeliger.
M manta73 Post best veel 17 apr 2011 #25 Dr staat nu op marktplaats een leuke advertentie. http://link.marktplaats.nl/441797308. Voor de liefhebber
Dr staat nu op marktplaats een leuke advertentie. http://link.marktplaats.nl/441797308. Voor de liefhebber
O opelmanta29 Post best veel 21 apr 2011 #28 Ik ben er mee bezig en je krijgt bericht als ik iets weet. Weet je toevallig ook nog een afmeteing van de sticker, en wil je hem aan de binnenkant plakken? Het wordt trouwens niet helemaal hetzelfde denk ik, maar dat hoor je vanzelf.
Ik ben er mee bezig en je krijgt bericht als ik iets weet. Weet je toevallig ook nog een afmeteing van de sticker, en wil je hem aan de binnenkant plakken? Het wordt trouwens niet helemaal hetzelfde denk ik, maar dat hoor je vanzelf.
S streamline Post best veel 22 apr 2011 #29 afmetingen weet ik zo 1,2,3 niet, Moet een sticker zijn voorop de buitenkant. Is ook afhankelijk van het kostenplaatje uiteindelijk en de belangstelling. mvg
afmetingen weet ik zo 1,2,3 niet, Moet een sticker zijn voorop de buitenkant. Is ook afhankelijk van het kostenplaatje uiteindelijk en de belangstelling. mvg
O opelmanta29 Post best veel 23 apr 2011 #30 Het mooiste is aan de binnenkant plakken, maar als je aan de buitkant wil dan kan dat.