C corsaboy Hoort bij de inboedel 10 aug 2014 #21 Dit vind ik wel een leuke contest.. Wel vaker gekeken, toch maar eens een keer wat vaker meedoen mijn lieve kleine torretje :thumb
Dit vind ik wel een leuke contest.. Wel vaker gekeken, toch maar eens een keer wat vaker meedoen mijn lieve kleine torretje :thumb
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 10 aug 2014 #22 hehe die filter heb je wel nodig anders zuig je al die priussen naar binnen
P petrolhead Loopt hier de deur plat 10 aug 2014 #23 Mijn projectje, ik had gehoopt al iets verder te zijn voor deze contest mja dan maar zo. Ongeveer op 30% voltooid. 2500cc 6 individuele gaskleppen en nog ongeveer 1000 andere onderdelen king:
Mijn projectje, ik had gehoopt al iets verder te zijn voor deze contest mja dan maar zo. Ongeveer op 30% voltooid. 2500cc 6 individuele gaskleppen en nog ongeveer 1000 andere onderdelen king:
R RISL Forumbewoner 12 aug 2014 #28 Ook weer eens mee doen: mooie zescilinder in een mooie Manta: Heb nog even getwijfeld over het BMW-blok in de wagen van Sik of een foto van een Ascona 400, maar dit is ook een leuke, denk ik.
Ook weer eens mee doen: mooie zescilinder in een mooie Manta: Heb nog even getwijfeld over het BMW-blok in de wagen van Sik of een foto van een Ascona 400, maar dit is ook een leuke, denk ik.
K kurtmanta Komt hier geregeld 14 aug 2014 #33 men blokje, van vandaag is alles klaar, dus net optijd voor sevenum
C corsaboy Hoort bij de inboedel 14 aug 2014 #34 maar helaas wel voor deze foto wedstrijd.. poll is al gestart, maar wel een nette motor.. Ziet er goed uit :thumb
maar helaas wel voor deze foto wedstrijd.. poll is al gestart, maar wel een nette motor.. Ziet er goed uit :thumb
K kurtmanta Komt hier geregeld 15 aug 2014 #35 oeps idd, te laat gezien, maakt niet uit, wel weer eens een topic met veel inzendingen, succes manne