C calike Komt hier geregeld 18 jan 2009 #21 origineel gepost door Paullus ik vond hem eerlijk gezegd mooier toen ie nog niet zo geel was. Is de contest al gesloten? ja, je hebt eig. wel gelijk heb em terug vervangen:thumbupking:
origineel gepost door Paullus ik vond hem eerlijk gezegd mooier toen ie nog niet zo geel was. Is de contest al gesloten? ja, je hebt eig. wel gelijk heb em terug vervangen:thumbupking:
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 18 jan 2009 #22 17 januari zou die geslote zijn... maar 4 inzendingen..
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 18 jan 2009 #23 ja ik weet niet waar die gleniator uitspookt:hmmz
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 18 jan 2009 #24 @ GSI freak,, waar is de jouwe dan Zullen we de contest met een week verlengen? met 4 inzendingen is ook niet zo leuk
@ GSI freak,, waar is de jouwe dan Zullen we de contest met een week verlengen? met 4 inzendingen is ook niet zo leuk
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 19 jan 2009 #25 ja is goed hou het maar tot volgende week.. haha ja de mijne?? Ik heb het een beetje druk gehad met me calibra.. Zie calibra gedeelte:wors
ja is goed hou het maar tot volgende week.. haha ja de mijne?? Ik heb het een beetje druk gehad met me calibra.. Zie calibra gedeelte:wors
T TonSR Loopt hier de deur plat 19 jan 2009 #26 :wors:wors:worsschitterend werk knap hoor wat jullie allemaal uitvreten met die progs:wors:wors.ik kan mijn pc aanzetten beetje rommelen maar dan houd het ook op. bij deze mijn complimenten voor jullie. vgr tonsr.
:wors:wors:worsschitterend werk knap hoor wat jullie allemaal uitvreten met die progs:wors:wors.ik kan mijn pc aanzetten beetje rommelen maar dan houd het ook op. bij deze mijn complimenten voor jullie. vgr tonsr.
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 19 jan 2009 #27 origineel gepost door Gsifreak ja is goed hou het maar tot volgende week.. haha ja de mijne?? Ik heb het een beetje druk gehad met me calibra.. Zie calibra gedeelte:wors druk gehad of heb je t druk,, als je het druk hebt gehad kun je dees week nog aan de gang gaanXD
origineel gepost door Gsifreak ja is goed hou het maar tot volgende week.. haha ja de mijne?? Ik heb het een beetje druk gehad met me calibra.. Zie calibra gedeelte:wors druk gehad of heb je t druk,, als je het druk hebt gehad kun je dees week nog aan de gang gaanXD
P Paullus Komt hier geregeld 25 jan 2009 #28 volgens mij komen er geen inzendingen meer binnen...:hmmz