Nick-GSI Hoort bij de inboedel 19 jan 2010 #1 Zijn alle carterpannen van de c20xe gelijk? zowel van de M 2.5en de M 2.8?
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 19 jan 2010 #2 Naar mijn weten wel. Of er moet weer een heel klein verschil in zitten.
M makke Lid 19 jan 2010 #3 onderling wisselbaar, zowel staal als alu :thumbup juist rekening houden met de lengt van de boutjes!!
onderling wisselbaar, zowel staal als alu :thumbup juist rekening houden met de lengt van de boutjes!!
C CommoCruiser Komt hier geregeld 19 jan 2010 #4 Héél goed rekening houden met de lengte van de boutjes !! Alu is dikker, dus boutjes langer. Als je pech hebt draai je je oliepomphuis te barsten !! :cry Had het zelf gelukkig op tijd door.....
Héél goed rekening houden met de lengte van de boutjes !! Alu is dikker, dus boutjes langer. Als je pech hebt draai je je oliepomphuis te barsten !! :cry Had het zelf gelukkig op tijd door.....
Nick-GSI Hoort bij de inboedel 20 jan 2010 #5 ik wil er gewoon weer een alu onder hebben, de mijne lekt olie bij de carterstop namelijk, denk dat er een haarscheurtje inzit. Bedankt voor de info mensen
ik wil er gewoon weer een alu onder hebben, de mijne lekt olie bij de carterstop namelijk, denk dat er een haarscheurtje inzit. Bedankt voor de info mensen