M merivaman Lid 21 feb 2025 #1 Het verbruik van mijn Astra vind ik erg hoog. Zijn voornamelijk korte stukjes maar kom uit op 1:7 …. Lange stukken haal ik net geen 1:10. Auto loopt en rijd perfect. Alle tips zijn welkom. Groet, Bart
Het verbruik van mijn Astra vind ik erg hoog. Zijn voornamelijk korte stukjes maar kom uit op 1:7 …. Lange stukken haal ik net geen 1:10. Auto loopt en rijd perfect. Alle tips zijn welkom. Groet, Bart
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 7 mrt 2025 #2 Ja dat lijkt met hoog. Ik haal op LPG met een sedan en automaat 1 op 10 op de snelweg. Als ik meer stad rij dan gaat het verbruik omhoog naar de 1 op 9 / 9,5. Heb je hem al laten uitlezen misschien staat er een foutcode in? Werken je KVS sensoren nog wel goed?
Ja dat lijkt met hoog. Ik haal op LPG met een sedan en automaat 1 op 10 op de snelweg. Als ik meer stad rij dan gaat het verbruik omhoog naar de 1 op 9 / 9,5. Heb je hem al laten uitlezen misschien staat er een foutcode in? Werken je KVS sensoren nog wel goed?
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 11 mrt 2025 #5 Nog een mooie voor de statistiek: Totaal aantal km met de auto gereden: 114104 Gemiddeld verbruik 1 op 9,78 (LPG).
Nog een mooie voor de statistiek: Totaal aantal km met de auto gereden: 114104 Gemiddeld verbruik 1 op 9,78 (LPG).