Hi Paraat47
Op de pomp staan een paar nummers, deze nummers zijn van betekenis van een Opel dealer, desontdanks de kosten die het met zich meebrengt raad ik je aan om de pomp van een Opel dealer te halen.
De redenen hiervoor zijn:
Op een pomp van de Opel dealer heb je 2 jaar volledige garantie op product fouten, dit houd in als de pomp kapot gaat of vermiderde prestaties leverd doordat er iets kapot of niet goed werkt in de pomp je krijgt een nieuwe pomp, (niet door slechte of verkeerde brandstof)
Zelfs al heeft de faalende pomp een gevolg schade dan wordt dit OOK vergoed.
Deze ondersteunig krijg je nergens anders, Opel zend experts uit om te zien wat de oorzaak is van de klacht en onderneemt stappen om eventueele product verbeteringen door te voeren.
Een pomp kan 700 euro kosten maar je krijgt niet alleen een pomp voor dat geld, als je al je injectoren moet vervangen en nog eens een pomp door een pomp geleverd door een niet Opel dealer ben je VEEEEEEL duurder uit.
Geloof me op mijn woord, dit gebeurd helaas vaak, klanten kloppen dan onterecht aan bij Opel voor de falende delen die niet door Opel geleverd zijn.
Koop onderdelen van je Opel dealer, je krijgt meer dan een onderdeel, je krijgt Opel ondersteuning.
Ik heb voor andere merken gewerkt die claimen een hogere standaard te hebben maar het is een feit dat Opel de beste aftermarket(nadat een onderdeel of voertuig verkocht is) service heeft.
Het belangerijkste:
Wanneer je een deel besteld krijg je automatish het verbeterde deel als er een is, alleen de Opel dealer kan je met deze servise voorzien.
Ik hoop je met deze informatie van dienst geweest te zijn.
Clog