A Anns Lid 28 mei 2021 #1 Hallo Kan iemand mij vertellen wat dit lampje betekent? Ik dacht remblokken, maar weet het niet zeker? Groetjes Anns
Hallo Kan iemand mij vertellen wat dit lampje betekent? Ik dacht remblokken, maar weet het niet zeker? Groetjes Anns
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 28 mei 2021 #2 Welk lampje? Dit is je boordcomputer. Ik vermoed dat het aangeeft dat het gemiddelde verbruik getoond wordt. Remmen lampje zit ergens anders en brand rood.
Welk lampje? Dit is je boordcomputer. Ik vermoed dat het aangeeft dat het gemiddelde verbruik getoond wordt. Remmen lampje zit ergens anders en brand rood.
A Anns Lid 28 mei 2021 #3 Ik bedoelde de cirkel met de schuine streep door. Ik heb dit nog nooit eerder gezien, dus wilde toch even hier checken of het niets is.
Ik bedoelde de cirkel met de schuine streep door. Ik heb dit nog nooit eerder gezien, dus wilde toch even hier checken of het niets is.
B Bart... Komt weleens kijken 28 mei 2021 #4 Dat is gemiddeld. Je gemiddelde verbruik is 7.5l op 100 km