Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
automatisch dimbare binnenspiegel omega b in corsa b
Hoi,ten eerste iedereen fijne dagen gewenst!! Had een vraag mbt tot de spiegel inbouwe iemand die hier misschien wat meer vanaf weet?? Hoe dat ik dit moet inbouwen
dan is dit het enigste wat ik hoef aan te sluiten van al die draden??
8 = bruin (massa)
10 = wit/zwart (achteruitrijlichten) geen must, maar wel handig als je spiegel in dimmende toestand is, op het moment dat je je Omeg ain zijn achteruit zet, gaat de spiegel van zijn dimmende stand af zodat je meer ziet.
11 = zwart (geschakelde plus 12V)
klopt dit wel??omdat ik dan nog 9 draden heb die ik niet hoef aan te sluiten en hoef ik verder helemaal niks aan te sluiten?
weet iemand toevallig ofdat als ik deze draden aansluit:
8 = bruin (massa)
10 = wit/zwart (achteruitrijlichten) geen must, maar wel handig als je spiegel in dimmende toestand is, op het moment dat je je Omeg ain zijn achteruit zet, gaat de spiegel van zijn dimmende stand af zodat je meer ziet.
11 = zwart (geschakelde plus 12V)
mijn lampje in het glas en achterop ook gaat branden??
Oke duidelijk!! Maar als ik alles aansluit zoals hierboven moet t gaan werken?? En zit r nou nog een lampje in die op je pook schijnt,dat zeide ze tege mij