R remo 07 Komt hier geregeld 5 dec 2015 #163 Nee achter heb ik al 5x120,voor ga ik een naaf laten maken bij Danny shons. Het zijn Opel Insignia 17"stalen velgen,die laat ik verbreden.
Nee achter heb ik al 5x120,voor ga ik een naaf laten maken bij Danny shons. Het zijn Opel Insignia 17"stalen velgen,die laat ik verbreden.
R RacesconaB204 Loopt hier de deur plat 6 dec 2015 #164 Oew, dat wordt vast erg mooi! Goed idee (ik wist niet een dat die Insignia vegen 5x120 zijn)
T Tiedo Komt hier geregeld 9 dec 2015 #165 echt supermooi geworden zo :thumb vooral met de matzwarte delen
S spijkerjr Lid 24 dec 2015 #166 Onder de Zafira zitten ze ook nog in 16 inch als dat beter uit zou komen :thumb Wel heel gaaf allemaal, mooi werk
Onder de Zafira zitten ze ook nog in 16 inch als dat beter uit zou komen :thumb Wel heel gaaf allemaal, mooi werk
R remo 07 Komt hier geregeld 2 jan 2016 #167 Project gaaf ff de kast in,Ons huis is verkocht en het nieuwe huis is gekocht. We gaan van 75 naar 120 vierkante meter. Heb alleen nog geen andere garage.....dat is dus nog ff een dingetje. Ascona staat nu nog lekker warm op de 1e verdieping bij de spuiterij.
Project gaaf ff de kast in,Ons huis is verkocht en het nieuwe huis is gekocht. We gaan van 75 naar 120 vierkante meter. Heb alleen nog geen andere garage.....dat is dus nog ff een dingetje. Ascona staat nu nog lekker warm op de 1e verdieping bij de spuiterij.