P petje Komt weleens kijken 26 jun 2008 #1 hallo wie heeft er een tekening van een c20ne voor mij en de aanhaalmomenten voor de cilinder kop vast te zetten gr willem
hallo wie heeft er een tekening van een c20ne voor mij en de aanhaalmomenten voor de cilinder kop vast te zetten gr willem
C corsaboy Hoort bij de inboedel 27 jun 2008 #2 eerst alles op 25nm vastzetten. dan nadraaien met 3 x 90 graden
C corsaboy Hoort bij de inboedel 27 jun 2008 #3 voorbeeld foto is toevallig van een 1.6 maar dat boeit niet
C corsaboy Hoort bij de inboedel 28 jun 2008 #5 Originally posted by robbyrood verkeerde bouten ook ! er is niets mis met deze bouten.... als je het juiste gereedschap gebruikt :vertag
Originally posted by robbyrood verkeerde bouten ook ! er is niets mis met deze bouten.... als je het juiste gereedschap gebruikt :vertag
P petje Komt weleens kijken 30 jun 2008 #6 dank je wel voor de reactie de bouten kloppen wel ik heb de originele bouten van opel en dat zijn uitwendige torxen maar ik kan er op het moment niks mee, de 3e cilinder is een stukje weggebrand fotos volgen nog gr willem
dank je wel voor de reactie de bouten kloppen wel ik heb de originele bouten van opel en dat zijn uitwendige torxen maar ik kan er op het moment niks mee, de 3e cilinder is een stukje weggebrand fotos volgen nog gr willem