G gielio Post best veel 2 apr 2011 #1 de meeting van 1 mei a.s. gaat niet door. Er wordt een andere datum gezocht. Dit zal dan tzt bekend worden gemaakt. Alvast bedankt. excuses voor de overlast.
de meeting van 1 mei a.s. gaat niet door. Er wordt een andere datum gezocht. Dit zal dan tzt bekend worden gemaakt. Alvast bedankt. excuses voor de overlast.
S schuitje Loopt hier de deur plat 16 apr 2011 #6 mischien dat ik ook even kom kijken, is toch in de buurt
S schuitje Loopt hier de deur plat 16 apr 2011 #7 mischien dat ik ook even kom kijken, is toch in de buurt
S sylvester1 Post best veel 18 apr 2011 #8 Misschien is dit de eerste meeting waar ik weer kan komen met de corsa
S sylvester1 Post best veel 18 apr 2011 #9 Misschien is dit de eerste meeting waar ik weer kan komen met de corsa
G gielio Post best veel 19 apr 2011 #10 Hey Sylvester, cool man, kan ik je corsa weer eens van dichtbij bekijken
G gielio Post best veel 19 apr 2011 #11 Hey Sylvester, cool man, kan ik je corsa weer eens van dichtbij bekijken
G gielio Post best veel 29 apr 2011 #14 de meeting van 1 mei a.s. gaat inderdaad niet door. Er wordt een andere datum gezocht. Dit zal dan tzt bekend worden gemaakt. Alvast bedankt. excuses voor de overlast.
de meeting van 1 mei a.s. gaat inderdaad niet door. Er wordt een andere datum gezocht. Dit zal dan tzt bekend worden gemaakt. Alvast bedankt. excuses voor de overlast.
G gielio Post best veel 29 apr 2011 #15 de meeting van 1 mei a.s. gaat inderdaad niet door. Er wordt een andere datum gezocht. Dit zal dan tzt bekend worden gemaakt. Alvast bedankt. excuses voor de overlast.
de meeting van 1 mei a.s. gaat inderdaad niet door. Er wordt een andere datum gezocht. Dit zal dan tzt bekend worden gemaakt. Alvast bedankt. excuses voor de overlast.