Waarschuwingslampje

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Waarschuwingslampje

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #18341141
    Cor Welgraven
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 March 2017

      Hoop dat iemand mij kan helpen, heb een Opel zafira van 2001 , bij mijn auto gaat regelmatig het waarschuwing lampje branden, auto met steeksleutel, hij houd dan in, bijna geen Power meer, en de cruisecontrol werkt ook niet meer, anwb gaf aan met uitlezen, gaspedaal, gasklephuis of boordcomputer, soms doet hij het goed en naar een tijdje gaat hij weer branden, hoop dat iemand mij advies kan geven, gr

      #18341145
      Senatorman
      Beheerder
        Lid sinds:
        7 November 2016

        Dat heet een noodloop en heeft vaak met je egr klep te maken. Er zijn al veel topic geplaatst hierover dus je kan even de zoekfunctie gebruiken.

        #18341146
        liviu2004
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 April 2014

          [quote quote=18341141]Hoop dat iemand mij kan helpen, heb een Opel zafira van 2001 , bij mijn auto gaat regelmatig het waarschuwing lampje branden, auto met steeksleutel, hij houd dan in, bijna geen Power meer, en de cruisecontrol werkt ook niet meer, anwb gaf aan met uitlezen, gaspedaal, gasklephuis of boordcomputer, soms doet hij het goed en naar een tijdje gaat hij weer branden, hoop dat iemand mij advies kan geven, gr

          [/quote]

          Weet jij de foutcodes?

          #18341147
          Cor Welgraven
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 March 2017

            Geen foutcodes bekend

            #18341148
            Opeltje17
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 January 2012

              Had je aan de ANWB man moeten vragen die heeft hem uitgelezen en dus codes gezien, vandaar dat ie riep gaspedaal etc.

              #18341151
              Cor Welgraven
              Deelnemer
                Lid sinds:
                25 March 2017

                Niet aan gedacht het te vragen, egr klep heb ik al een keer laten vernieuwen, toen ging steeds het motor lampje branden

                #18341166
                liviu2004
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 April 2014

                  Motorlampje branden, dan uitlezen foutcodes en laat ons weten. Wat motor zit in uw zafira en bouwjaar? Of kenteken nummer, beter.

                  #18341256
                  Cor Welgraven
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    25 March 2017

                    Heb hem laten uitlezen, p1122 gaspedaal pos sensor 2 en p1550 gasklep, volgens de garage moet er een nieuw gaspedaal op, oja mijn auto zafira 16 16v van 2001

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.