Storing in dashboard en instrumenten verlichting.

Forumindex Forums Modellen Astra Storing in dashboard en instrumenten verlichting.

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231434
    Damien
      Lid sinds:
      13 May 2011

      Dag allen,

      Sinds eergisteren doet mijn dashboard verlichtings dimmer het niet meer alsook mijn mistlichten en de verklikker van het licht aan laten staan doet het niet meer. Ook doet mijn verlichting van mijn tellers het niet meer. De verlichting van mijn boordcomputer , die je normaal kan instellen qua lichtsterkte alsook de digitale kmstand, blijft nu in zijn felste stand staan.
      Weet iemand wat er is?

      Many thnx

      #17802397
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Als in je andere topic:

        Astra-F / G: Zekering kentekenlamp door
        Astra-F / G: Lichtschakelaar – Dimmer overleden
        Astra-G: Multitimer overleden

        #17802398
        AstraLimburgDriver
          Lid sinds:
          12 May 2010

          Waarom hier 2x het zelfde over openen??? Zo krijg je echter niet sneller antwoord maar juist sneller een waarschuwing.
          Zelfs reageren mensen helemaal niet als ze zien dat er ongeduldig 2 topics over aangemaakt worden.

          Dus aub behoudt je tot 1 topic!!!

          AstraDriver

          #17802399
          eriik
            Lid sinds:
            19 March 2012

            ik heb het zelfde probleem met mijn Astra g uit ’98

            de multi -timer heb ik nieuw gekocht bij opel dealer en de licht schakelaar heb ik ook nieuw gekocht en laten monteren ,
            maar het probleem blijft zich voordoen , heb de auto ook laten uitlezen bij de opel dealer maar ook daar kwam niets uit ,
            ik heb navraag gedaan bij andere opel rijders , en bij een van hun ben ik wat wijzer geworden , het kan aan een relais of zekering liggen ,
            maar kan ook eventueel een kabel bruikje zijn die de multi-timer in zekering kast voedt.

            er blijkt ook een kleine zekeringen kast te zitten links achter de bekleding maar dat is niet bij elk type astra zo

            gr

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.