Show hier jouw schaalmodellen verzameling

Forumindex Forums Overige Miniaturen en schaal modellen Show hier jouw schaalmodellen verzameling

16 berichten aan het bekijken - 201 tot 216 (van in totaal 216)
  • Auteur
    Berichten
  • #17391001
    Rob-Epe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 August 2005

      @ RISL: FOTO’S !!!!

      #17391002
      Rob-Epe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 August 2005

        Voor wie nog wat zoekt…
        Klik even in mijn onderschrift…
        Ik verkoop een groot gedeelte van mijn verzameling.

        #17391003
        steefkim
          Lid sinds:
          16 July 2010

          hallo allemaal denk zal ook eens een fototje plaatsen, druk bezig geweest om dit bouwmodel in me coupe kleur te spuiten

          #17391004
          Mark–
            Lid sinds:
            29 January 2016

            Hallo allemaal,

            Bij deze wil ik ook graag mijn (beginnende ) collectie laten zien.

            Ik heb zelf de voorkeur voor de opels uit de jaren 70 en 80 en dan met name aangepast met de juiste spullen uit die tijd. Hopelijk vinden jullie het wat. Er zitten een aantal originele modellen bij, maar de meeste zijn aangepast.

            Opel kadett B Rallye

            Kadett C sedan. Aangepast met BBS wielen

            Manta. Deze heb ik zelf omgebouwd aan de hand van een witte gte. Nu dus grijs mettalic, borbet A velgen, 400 motorkap en achterspoiler. Interieur omgebouwd met kuipstoelen in twee kleuren en rode gordels met decals. Tevens de motor voorzien van webers met open alu kelken.

            Deze witte commodore heb ik voorzien van Ronall Kleeblatt velgen met zwart hart.

            Dit is de originele manta 400 in het grijs. Hier is tot op heden nog niets aan aangepast.. :)

            Deze blauwe Ascona 400 is voorzien van alu ronall 400 velgen. Deze zijn net wat mooier dan de originele velgen die eronder zitten. Maakt de auto net iets dikker.

            Deze Ascona 400 heb ik zelf omgebouwd tot een zwarte 400 met decals. Aangepast met BBS velgen, geen antenne meer. Metallic zwart.

            Deze laatste ascona 400 heb ik zo gekocht, puur omhet feit dat het iets apart is en past bij de rallye stijl..:)

            Groeps foto..:)

            Hoop dat jullie het iets vinden !

            #17391005
            Andre_Ede
              Lid sinds:
              16 June 2006

              Volgende keer even de foto’s tussen de juiste TAG’s zetten dan zijn ze direct zichtbaar voor een ieder.
              En scheelt ons moderators een hoop werk :thumb

              #17391006
              littlebird
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 February 2015

                Woow vet man! Staat allemaal mooie auto’s tussen! Kom ik aan met me vw kever verzameling +-200 verschillende.
                En ong. 10 verschillende fiatjes..
                Zal hier niet posten omdat geen opeltjes zijn.
                Maar er staan hier echt super mooie en gave speciale modellen tussen!

                Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk

                #17391007
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  binnenkort gaat er n deel van mijn collectie eruit

                  de 1:43 modellen doe ik niet weg is zelfs uitgebreid sinds m,n post op pagina 2 hiero

                  maar m,n collectie rc modellen
                  gaat binnenkort wel op mplaats

                  dus als er hier geintereseerden zijn kunnen daarvoor aan wezen
                  betreft een 1:10 manta 400 small
                  1:10 manta 400 breed
                  1:10 ascona kap
                  1:5 ascona 400 23cc compleet incl zender

                  en nog een 1:18 opel gt van minichamps kleur geel nieuw in doos
                  uiteraard niet rc..

                  foto,s mogelijk via mail
                  en deels in m,n post op pagina 2 ;)

                  enkel heeft de 1:5 daar nog een commodore kap….. ;)

                  #17391008
                  Mark–
                    Lid sinds:
                    29 January 2016

                    @andre: Ik was zelf aan het twijfelen hoe ik het beste de foto’s erop kon zetten. Hoe kan ik ze het beste tussen de TAG’s zetten ? ( sorry..sorry..ben nieuw hier..). In ieder geval bedankt voor het aanpassen !


                    @littlebird
                    : bedankt voor de complimenten! De uitdaging is juist om unieke modellen te hebben. Moet wel zeggen dat het ombouwen, compleet met spuiten etc veel werk is wil je het netjes doen.

                    #17391009
                    Andre_Ede
                      Lid sinds:
                      16 June 2006

                      De URL’s klopte je moet ze alleen even tussen [img]en[/img] zetten

                      #17391010
                      littlebird
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        9 February 2015

                        @Mark– wrote:

                        @andre: Ik was zelf aan het twijfelen hoe ik het beste de foto’s erop kon zetten. Hoe kan ik ze het beste tussen de TAG’s zetten ? ( sorry..sorry..ben nieuw hier..). In ieder geval bedankt voor het aanpassen !


                        @littlebird
                        : bedankt voor de complimenten! De uitdaging is juist om unieke modellen te hebben. Moet wel zeggen dat het ombouwen, compleet met spuiten etc veel werk is wil je het netjes doen.

                        Ja kost bergen met tijd! Heb zelf twee kevertjes omgebouwd. Had een leuke deal en dus keer wat dubbele gekocht. Maar die omgebouwd naar ratlook en de andere in surf stijl.
                        En ik heb ook kever modelletjes die redelijk uniek en weinig van gemaakt zijn enzo. Maar ook wat meer massa. Maar eigenlijk geen twee de zelfde dat vind ik wel leuk. De fiatjes zijn behoorlijk duur geweest. Maar ongebouwd in ongeopende box en paar gebouwde versies met serie nummer.
                        De bouwpakketten is 1/43 zijn er 200 wereldwijd gemaakt. Heb er 2 van, eentje zelf gebouwd en andere in ongeopende box. En 1/24 zijn 500 ombouw kitjes gemaakt. Daarvan heb ik 1 set. En de 1/43 gebouwde modellen zijn van 5 modellen elk 2000 gemaakt en heb ze alle 5.
                        Verder nog een hele berg rc hobby met
                        1x 1/5 marder.
                        3x 1/8 vintage kysoho burns
                        2x 1/10 tamiya drift
                        1x bootje
                        1x 1/10 aanhanger

                        Van alles wat dus. Alleen is het voor mij beetje een sport om ze niet al te duur te kopen. En als dat lukt is het leuk. Anders laat ik het net zo lief staan.
                        Maar zodra mn airbrush weer is gemaakt ga ik er ook weer eentje bouwen schaal 1/18 van kever.

                        Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk

                        #17391011
                        littlebird
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          9 February 2015

                          Een van de 200 wereldwijd. Heb eentje gebouwd en andere ongebouwd in ongeopende doos.

                          Soms moet je de vrouw ook tevreden houden…. pinky

                          Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk

                          #17391012
                          Rob-Epe
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            30 August 2005

                            @ Steefkim: Heb je gewoon over de decals heen gespoten???


                            @Mark
                            –: Die blauwe Acona heb je pas denk ik :afro

                            #17391013
                            Mark–
                              Lid sinds:
                              29 January 2016

                              Hoi Rob,

                              De blauwe ascona heb ik een paar maanden nu. Deze heb ik via internet besteld. Er zaten wat kleine beschadigingen op, maar daar was de prijs dan ook naar . Prima opgelost door de leverancier.

                              Ik ben ook wel benieuwd hoe anderen met de decals omgaan, ik heb geprobeerd met blanke lak ( motip clear varnish) eroverheen te spuiten, maar dat is veel te agressief. Geen succes…ramp..

                              Weet iemand of er ook echte stickersets zijn, dat maakt het wellicht wat makkelijker.

                              #18338591
                              Anoniem
                                Lid sinds:
                                1 January 1970

                                [URL=http://s1083.photobucket.com/user/Geeviz/media/Mobile%20Uploads/20170212_211404_zpsfcw8zrkl.jpg.html][IMG]http://i1083.photobucket.com/albums/j393/Geeviz/Mobile%20Uploads/20170212_211404_zpsfcw8zrkl.jpg[/IMG][/URL]

                                #18338594
                                Anoniem
                                  Lid sinds:
                                  1 January 1970

                                  [URL=http://s1083.photobucket.com/user/Geeviz/media/Mobile%20Uploads/20170212_215539_zpsojibj77j.jpg.html][IMG]http://i1083.photobucket.com/albums/j393/Geeviz/Mobile%20Uploads/20170212_215539_zpsojibj77j.jpg[/IMG][/URL]

                                  #18361628
                                  Mat en Pat
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    6 November 2018

                                    51  Opel modelauto’s  – Nieuw in doos, 1:43 en met tijdschriften. Heeft iemand interesse? In Wierden-Ov. Niet alle foto’s passen hier.
                                    Alles in 1 keer kopen.

                                    v22$_8623$_8621$_8620$_8619$_8618$_8617$_8616$_8615$_8614$_8613$_8612$_8611$_8610$_869$_868$_867$_866$_865$_864$_86$,3_862$_861$_86$_86

                                    :dank-u:

                                  16 berichten aan het bekijken - 201 tot 216 (van in totaal 216)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.