Nieuwe forum, puik maar misschien nog wat opvulling?

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Ideeën, wijzigingen en tips Nieuwe forum, puik maar misschien nog wat opvulling?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18327483
    Ruurd
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 March 2013

      Hi! Ik ben een Opel Corsa bezitter en lees zo nu en dan het forum. Ik ben webdesigner en front end developer van beroep en vroeg me af of ik jullie allicht eens kan helpen met de site. Hier en daar wat aanvullingen met foto, header, banners, etc. Om het geheel wat op te leuken. In mijn vrije tijd doe ik dit met regelmaat.

      Daarnaast werk ik bij een hostingbedrijf en zie dat de site hier en daar wel langzaam is. Ook daar kan ik eventueel over adviseren.

      Alles uiteraard kosteloos zolang het maar leuk blijft.

      #18327488
      Beheerder
      Beheerder
        Lid sinds:
        21 July 2016

        Bedankt voor uw aanbod. Wij zijn zelf een IT bedrijf en hebben eigen medewerkers in dienst. Onze server is full-managed en geheel dedicated.
        De server is een pittige configuratie. Uiteraard kan dit altijd sneller, maar ook wij hebben een beperkt budget.
        We zijn nog veel aan het experimenteren en bezig om alles te finetunen.

        De vertraging komt voornamelijk omdat er op de achtergrond nog veel activiteiten plaatsvinden. Deze dienen eerst verwerkt te zijn, waarna de serverbelasting zal afnemen en de snelheid zal toenemen.

        #18327984
        dx 230
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 May 2010

          Hoi,

          Het is me opgevallen dat de links die in reacties staan naar een ander topic het niet doen, misschien is het een idee om daar naar te kijken en weer werkend te maken om te voorkomen dat er nieuwe topics over het zelfde probleem geopent worden.

          Mvg Marinko

          #18327992
          Senatorman
          Beheerder
            Lid sinds:
            7 November 2016

            Als dit oude links zijn met urls naar het oude phhbb forum dan kunnen we die niet herstellen

            #18333953
            .Stoffel.
            Deelnemer
              Lid sinds:
              15 November 2009

              Het was wel handig als de dingen die je al gelezen had in een andere kleur stonden en de nieuwe reacties in een topic bovenaan en geel gekleurd stonden…

              #18334282
              Senatorman
              Beheerder
                Lid sinds:
                7 November 2016

                Dit is opgelost. Er staat nu voor elk topic een blauwe verticale streep. indien gelezen verdwijnt deze.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.