Heb ik dit bedrijf waar de winterbanden liggen failliet

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel Heb ik dit bedrijf waar de winterbanden liggen failliet

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #17242642
    aapje1963
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 July 2006

      Heb ik dit vandaag naar de bandenboer waar mijn banden liggen opgeslagen, alles dicht en geen van de telefoon nummers werken nog, buren zeggen failliet :???: :???: …naar kamer van koophandel gebeld en zij hebben gegevens gegeven…van de behandelende curator die weer gebeld, de secretaresse was al overspoeld met telefoontjes… naar haar mening worden de opgeslagen winterbanden begin november uitgegeven..laten we duimen, ik heb er beetje pijn in de buik :???: van……
      Heb ze altijd thuis gehad….maar door mijn lichamelijk problemen en dan…is tillen en omleggen dus het probleem, maar een keer gekozen voor opslag was bij het bedrijf ik Almere zelf ik kende het bedrijf…en had er een goed gevoel over, nu toch misschien de lul… en als het tegen zit opzoek naar nieuwe banden en stalen wielen… :???:
      Wil ze wel weer hebben ik heb een keer met sneeuw een vlinke schuiver gemaakt.. dat is niet lekker, vanaf die tijd altijd winterbanden
      Ben blij dat de winterbanden daar liggen, natuurlijk klote maar voor hetzelfde geld liggen mijn zomer wielen en velgen daar…

      Bedrijf is Antoine Almere/Amsterdam

      Nu ik verder op internet zoek zie ik ook dat ze failliet zijn.. balen zeg….. maar ja als ik ze maar terug krijg…. hopelijk…. :wors

      #17932210
      kaneelschep
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 November 2004

        Als er een curator op zit, dan moeten ze wel meewerken en dan komt het meestal wel goed! ;)
        Als er bij hun maar duidelijk verschil is tussen de handel en de spullen van klanten. zoals jouw banden.
        Ik neem aan dat je dat duidelijk hebt verteld. Dat ze echt van jouw zijn.
        En heel slim hoor die winterbanden! Al is daar nog wat discussie over hier. Hahaha ;) Ik ben voorstander!

        #17932211
        RISL
        Moderator
          Lid sinds:
          24 January 2011

          Als je kunt bewijzen dat ze van jou zijn, heb je geen probleem (behalve dat je er dus even op moet wachten). Dus een bonnetje dat ze in ontvangst zijn genomen of iets, is genoeg. En die zul je vast hebben, en anders staat het vast bij die bandenboer op de computer, anders weten ze nooit meer wat van wie is.
          Winterbanden…ben nog niet overtuigd. M’n zusje gaat ze leggen en dan ga ik er eens mee rijden, kijken of het nou echt zoveel uitmaakt.

          #17932212
          kaneelschep
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 November 2004

            @RISL -offtopic Je zal het zien! ;) :wors king:

            #17932213
            RISL
            Moderator
              Lid sinds:
              24 January 2011

              Nou, ik zal het laten weten als ik dat ritje gemaakt heb. Ik maak heel wat km’s en dat is ook in de winter altijd goed gegaan door goed te anticiperen. Moet wel zeggen dat ik de afgelopen twee jaar (sinds ik mijn auto heb) steeds net voor het sneeuwen begon nieuwe zomerbanden (Vredesstein Sporttrac 3, met dat mooie V-profiel) heb laten monteren, dus met lekker diep profiel de winter door kon.

              #17932214
              kaneelschep
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 November 2004

                Maar dat is ook helemaal niet de discussie! Daar gaan mensen steeds aan voorbij.. :) Met echt correct anticiperen kan je ook zonder remmen gaan rijden. Mijn opa was daar het (helaas niet meer) levende voorbeeld van. Die golf 1 had al amper remmen. en dan nog gebruikte hij ze niet, zo langzaam reed ie ;)
                Kan allemaal en is helemaal waar! MAAAAAAAR wat wel de discussie is, is dat het MET winterbanden gewoon alleen nog een stuk beter en makkelijker en veiliger is ;) Haha nieuwe dikke groeven helpen ook al zeker weer een stukje mee ja!
                NAh. nu weer on topic hoor! Daar ging het hier niet om! -offtopic

                #17932215
                RISL
                Moderator
                  Lid sinds:
                  24 January 2011

                  Ik snap wat je bedoelt, maar wat ik bedoel te zeggen is dat je met goed anticiperen minder plotselinge ingrepen hoeft te doen die invloed hebben op de grip van de wielen (sturen, gas, rem) en dat je daarmee het voordeel van winterbanden minder groot maakt.

                  Maar laten we inderdaad ontopic blijven. Ik zou graag eens een flinke discussie aan willen gaat met iemand over winterbanden, zodra ik er mee gereden heb.

                  #17932216
                  aapje1963
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    28 July 2006

                    Ik heb een bon dat er banden van ons opgeslagen zijn met debiteuren nummer..
                    Ze hebben alle gegeven in hun computer staan… verder.

                    En op de banden (profiel kant zijn grote stickers met naam en kenteken geplakt)
                    Die krijg je er niet zo snel af… van die papier stickers weke er door het rijden vanaf gaan)

                    En ja ik wil zeker weer winterbanden, ik heb een keer een flinke schuiver gemaakt met brede zomer banden…. was blij eruit te komen met gezin, lagen behoorlijk in de greppel….. sindsdien winterbanden…… e ja je moet even…..goed voorzichtig blijven rijden en niet denken die banden …ABS..EPS doen het nu wel..

                    gr
                    Arnold

                    #17932217
                    RISL
                    Moderator
                      Lid sinds:
                      24 January 2011

                      Hey, zodra je kunt aantonen dat die banden van jou zijn, krijg je ze terug. Ze worden dan niet openbaar geveild.

                      P.s. die mensen die denken dat abs en esp alles redden, zijn ook vaak de mensen die denken dat ze met hun winterbanden ook alles kunnen, zoals op zomerbanden in de zomer…..dat zie ik dan weer als groot nadeel van winterbanden.

                      #17932218
                      aapje1963
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        28 July 2006

                        Met sneeuw moet je evengoed op de zeg maar winter stand rijden, natuurlijk helpen die luxe dingen maar zonder goed en beetje redelijk rijden kom je nog in de greppel.

                        Staat op mijn bon niet welke banden maar… opslag banden en de prijs..

                        De rest staat onder ons debiteuren nummer op hun computer..

                        Ik hoop maar dat het goed komt met die winterbanden/velgen.

                        Waar haal ik zo snel andere en ja waar haal ik de poen ff waren echt als nieuw denk dat er net 15.000 km mee gereden is denk nog minder zelfs streepjes zitter er nog op..

                        #17932219
                        aapje1963
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          28 July 2006

                          Aan de binnenkant van mijn banden staat ook met witte houdbare stift LV LA RV RA eerder had ik ze thuis opgeslagen… maar gezien ik een tijd ziekte had en de auto niet voor mijn werk nodig heb hebben ze weinig km gereden..

                          Had ik ze maar thuis gelaten… maar dat tillen moest mijn vrouw doen en dan ..ja is niet leuk om te zien natuurlijk je wilt het zelf…zodoende dacht ik we doen het zo… ze moesten namelijk steeds 1e etage schuur is namelijk best vochtig….. wel van steen maar… ja wat kan een velg hebben…

                          #17932220
                          sw_reijnders
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            27 October 2005

                            tja weet je wat het is . . . (volgens mij dan)

                            alles wat op het terrein van een failliet verklaard bedrijf ligt (ja alles), zal door de curatoren worden verdeeld aan de schuldeisers
                            en de staat krijgt altijd voorrang.

                            je kunt pech hebben en ze gewoon kwijt zijn.

                            #17932221
                            aapje1963
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              28 July 2006

                              Nou bas er schijnt wel verschil te zitten in eigendommen van klanten, er waren natuurlijk meer klanten die daar banden opgeslagen hebben.
                              Ik ben geen schuld eiser maar mijn eigendommen liggen daar, dus indie ik middels een bon …kan aantonen dat mijn banden daar staan is er een kans..
                              Natuurlijk houd dit op als het bedrijf het heeft zien aankomen..en expres hun gegevens van de pc verwijderd hebben of de banden al bv tweedehands verkocht zouden hebben dan is het over en sluiten en moet ik op zoek naar nieuwe… en een nieuwe set kan ik me nu niet veroorloven dus wat dan??
                              vectra 2.2 DGI 2005 ik had er zafira staal onder (van oude auto) en 195/65/15 winterbanden goodyear

                              #17932222
                              blue mystery
                                Lid sinds:
                                22 May 2011

                                hoop idd dat je ze terug krijgt man,
                                tis wel shit zo zeg, denk je dat ze ergens veilig liggen weer niet dus,
                                bij mij liggen ze ook in de schuur, altijd in de weg, maar ben blij dat ik ze hier kan op slaan,
                                voor al men zomer velgen die dik 2000 euro waard zijn leg ik niet zo maar ergens anders neer.

                                succes hopelijk krijg je ze snel weer.

                                #17932223
                                Marcel28
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  10 April 2007

                                  Klote zeg! Arnold, waneer heb je weer eens wat meer geluk??

                                  #17932224
                                  aapje1963
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    28 July 2006

                                    Een positief bericht vandaag,
                                    mail van curator
                                    Zoals wellicht inmiddels bij u bekend heeft de Rechtbank te Amsterdam op 11 oktober 2011 in staat van faillissement verklaard de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid Antoine Markerkant B.V. h.o.d.n. Antoine Autobanden & Styling en Antoine Flevopoort, statutair gevestigd te Amsterdam, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en Fabrieken voor Gooi- en Eemland onder nummer 33208093, zaakdoende te 1316 AH Almere, Markerkant 1118. Daarbij werden mr. M.L.D. Akkaya tot rechter-commissaris en mr. K.P. Hoogenboezem tot curator benoemd.

                                    Uit de administratie is gebleken dat u uw banden in opslag heeft gegeven bij gefailleerde.

                                    Op 4 november a.s. tussen 10.00 en 16.00 uur wordt u in de gelegenheid gesteld uw banden op te halen op het adres Markerkant 1118 te Almere. U dient hierbij een kopie van uw kentekenbewijs en kopie legitimatiebewijs te overleggen en op deze kopie voor ontvangst van de banden te tekenen.

                                    Ik verzoek u mij zo spoedig mogelijk te laten weten op welk tijdstip u verwacht op de locatie aanwezig te zijn.

                                    Hoogachtend,

                                    voor mr. K.P. Hoogenboezem,

                                    curator

                                    pffffff :hmmz

                                    #17932225
                                    RISL
                                    Moderator
                                      Lid sinds:
                                      24 January 2011

                                      Precies wat we al dachten, maar toch fijn om zekerheid te hebben :thumb
                                      Volgende week die banden ophalen en daar weg blijven ;)

                                      #17932226
                                      speaker
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        8 March 2007

                                        Hej, Is Antoinne failliet ???? Liep best goed dacht ik zo !?

                                        #17932227
                                        joop1970
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          1 September 2010

                                          Had ik ze maar thuis gelaten… maar dat tillen moest mijn vrouw doen en dan ..ja is niet leuk om te zien natuurlijk je wilt het zelf…zodoende dacht ik we doen het zo… ze moesten namelijk steeds 1e etage schuur is namelijk best vochtig….. wel van steen maar… ja wat kan een velg hebben…

                                          Ik zou ze in de schuur knikkeren, ’s winters staan ze ook buiten onder de pekel.

                                          #17932228
                                          Fearless
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            9 January 2005

                                            Je hebt ze iig weer…das mooi.

                                            Nu een ander adresje zoeken….

                                            Mooist is thuis natuurlijk, maar ik zie al wel dat dat lastig is voorje.

                                            Garages worden wel blij van winterbanden opslaan.
                                            Ze vullen een lege ruimte met sets van klanten, waar de banden glad van zijn kunnen ze nog weer eens nieuwe verkopen.
                                            Voor het monteren eventjes Balanceren…….

                                            Is toch wel kassa hoor.

                                            Goedkoper is thuis laten liggen, maarja, moet dat wel kunnen natuurlijk.
                                            Elke keer je wielen balanceren hoeft ook niet altijd, ik doe nog vaak zat wisselen zonder…en probleemloos.

                                            #17932229
                                            aapje1963
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              28 July 2006

                                              @speaker wrote:

                                              Hej, Is Antoinne failliet ???? Liep best goed dacht ik zo !?

                                              Ja Peter Antoine is failliet vestiging Amsterdam,Almere, Lelystad.
                                              Ze hadden nog niet zo lang in Lelystad er een groot pand bij een soort outlet dus groot inkopen…voor lage prijzen..

                                              Ja het was er altijd enorm druk… voor banden,velgen, styling, Meguiars produckten…
                                              Tevens service beurten, speciaale remmerij alles deden ze…kon zo gek eigenlijk niet bedenken.

                                              Gaan geruchten ten ronde dat in het mega pand Lelystad en weed plantage is gevonden…. misschien de reden dat alles stuk is.. maar weet dit niet zeker, zag een opmerking en hoorde het van een kennis..die in Lelystad woont

                                              #17932230
                                              aapje1963
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                28 July 2006

                                                Verder ik sla ze ff nergens meer op,,, je zit toch ff shit wat nu…

                                                Dan maar in de schuur… (zouden grote plastic zakker om iedere band tegen vocht helpen..als je de banden er droog in doet..dan plat op elkaar stapelt?? :hmmz :hmmz

                                                Mijn vrouw gaat ze nu tillen..zegt ze baal ik van maar ja heb er weinig aan elke verwisseling in het ziekenhuis te komen natuurlijk…. we gaan regelmatig naar Luxemburg dan is het wel prettig winterbanden te hebben. ;)

                                                #17932231
                                                RISL
                                                Moderator
                                                  Lid sinds:
                                                  24 January 2011

                                                  Ik zou er geen zak omheen doen. Het vocht in de lucht condenseert dan in die zak en druipt dan naar beneden, waardoor ze uiteindelijk in een plasje water liggen.

                                                  #17932232
                                                  aapje1963
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    28 July 2006

                                                    Ja heb je een punt…..
                                                    Dan beter zo…op elkaar of op de velgenstandaard en bij regelmaar controle zijn natuurlijk wel de LM wielen die er juist wintertijd liggen….

                                                    #17932233
                                                    RISL
                                                    Moderator
                                                      Lid sinds:
                                                      24 January 2011

                                                      Jup, en daar moet je zuinig op zijn ;)
                                                      Mooie avatar trouwens!

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 33)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.