GT autoalarm over de zeik in Astra

Forumindex Forums Modellen Astra GT autoalarm over de zeik in Astra

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217954
    Marcotigra
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 September 2004

      Sinds gisteravond werkt mijn alarm niet meer naar behoren. Als ik hem op het alarm zet gaan de knipperlichten lang aan en hoor je een piep. Normaal gingen ze maar kort 1 keer aan en hoorde je ook een piep. Meteen daarna gaat het alarm ook af :swear
      Na een paar keer proberen bleef hij ook steeds af gaan.
      Dus toen de auto maar met de Opel sleutel op slot gedaan.

      Ik heb al wat handleidingen van GT autoalarms gevonden die het denk ik kunnen zijn (heb deze opgezocht aan de hand van het nummer wat op mijn handzender staat). Het zijn de GT636 en GTK1284NL. Hier wordt echter niet gesproken over de functie van de knipperlichten, alleen van het statusledje in de auto zelf.

      Ik denk ik vraag het hier even, misschien dat iemand met een GT alarm een keer hetzelfde heeft gehad.

      #17621521
      rezz
        Lid sinds:
        30 September 2006

        Hey,
        Dit heb ik ook is gehad toen ik de auto bezitte.

        Even een reset gedaan accupolen los 10 min.
        Daarna deed hij het gewoon weer.

        Het kan ook zijn dat 1 van de sensoren kapot is. zoals de sensor van je motorkap.
        Als deze denkt nog open te staan gaat het alarm er met een piep op en daarna gelijk af.

        Gr lesley

        #17621522
        b07
          Lid sinds:
          24 February 2009

          ik denk ook wat rezz al aangeeft dat het een sensor is ,ik heb ook eens gehad dat het alarm steeds afging en ik niet meer kon starten ,dat kwam omdat me deur sensor niet meer goed contact maakten ik had het draad toen op een stuk carrosserie geschroefd als nood oplossing zodat het alarm dacht dat de deur dicht was.

          #17621523
          Marcotigra
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 September 2004

            Het was inderdaad de sensor jongens, Heb die even schoongemaakt en daarna ging hij wel weer zonder problemen op het alarm.
            Bedankt voor de hulp!

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.