extremere vectra’s opc

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen extremere vectra’s opc

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #18337712
    Vectra-m
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 July 2015

      Zijn er hier mensen die wel eens een extremere vectra opc hebben gezien en eventueel foto’s en specificaties hebben.
      Veel hebben wel mooie wielen en zijn verlaagd soms met Tuning richting de 330 pk maar niet heel veel gekker zoals 400 a 500 pk uitgebouwd of dat soort dingen ik heb wel wat ideeën maar ben benieuwd of er meer zijn geweest met dat soort ideen

      #18337715
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        Moet je eens in engeland bij PVS (performance vauxhall show) kijken.. Daar staat genoeg leuks tussen van v6 en turbo corsas tot aan de vauxhall monaro met een gekietelde v8.. Ik ben van plan er dit jaar heen te rijden..

        #18337721
        Vectra-m
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 July 2015

          Dat is een mooi voorbeeld van wat ik bedoel corsa’s astra’s kadetjes vectra a en b maar heel weinig vectra c opc of vxr zoals ze daar heten ze zijn er wel maar alleen met verlaging (soms extreem) mooie wielen (soms in gekke kleuren) maar weinig uitgebouwde of met extreem veel pk’s wat bij alle andere modelen wel voorkomt.

          #18337726
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            deze is van een club lid van een engelse opel club waar ik lid van ben… hij heeft er iets van rond de 300 a 350 pk uit gehaald.. dit is wel z`n 2de frame.. want het eerste koetswerk was te ver verrot voor de keuring..

            ik zal ff kijken voor een C vectra

            #18337787
            corsabc20xe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 June 2011

              Tot 350/375 is hey redelijk te doen met de z28net. Daarna is een andere type turbo een must. Ook zal het blok open moeten voor zuigers en drijfstangen. voor veel mensen is dit toch een stap te ver. in Engeland is er nu 1 een insignia blok aan het bouwen wat minimaal 400 pk moet gaan leveren. Het lijkt misschien niet veel 300 pk maar je moet maar eens naar de vermogens uitdraai kijken waar het vermogen zit en naar het koppel. het is leuk als je 600 pk uit een 2.0 haalt maar dat is vaak bij 6000 toeren en een turbo gat waar je bang van word. ik heb nu een 20t turbo erop zitten. En trekt vanaf 2500 toeren gewoon vol Door.

              Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

              #18337789
              Vectra-m
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 July 2015

                Ja klopt ik ben ook benieuwd wat de zuigers en drijfstangen aankunnen ik lees inderdaad dat 330 pk de max is met de standaard turbo daarna inderdaad de 20T en natuurlijk de benodigde andere aanpassingen ik zag een tuner hier die tot 365 pk en 600nm gaat dat lijkt me extreem genoeg voor de bak en de voorwielen.
                De sweden gaan richting de 410 pk met standaard blokken (saab9-3) maar kan niks vinden of dat heel blijft.
                Op YouTube staat een insignia met 700 tot 1000pk of dat ook zo is wordt betwijfeld al ziet het er onder de kap wel serieus uit.
                nou hoeft dat voor mij niet zo rijk ben ik niet en ik moet er gewoon mee op vakantie kunnen ik vind die 365 meer als voldoende nou het uiterlijk nog eens bekijken

                #18337794
                corsabc20xe
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  18 June 2011

                  Ik vind zelf de opc er prima uit zien. Je zou nog kunnen kijken voor een irmscher set of een 888 set

                  Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

                  #18337797
                  Vectra-m
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    5 July 2015

                    Ja dat vind ik ook maar omdat je ook de opc line hebt en die niet veel afwijkt van de opc wil ik een iets ruiger uiterlijk.denk aan Liberty walk fender flares.
                    maar dan is er geen weg meer terug en dat houdt me nog tegen ik heb wel een astra en een corsa gezien zo en audi’s Mercedes en bmw’s maar geen vectra’s dus ik weet niet wat het eindresultaat wordt vandaar de vraag naar foto’s van zoiets

                    #18337801
                    corsabc20xe
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      18 June 2011

                      https://www.absmotorsport.co.uk/product-category/btcc/888/page/4/
                      Hebben mooi spul. zo een rear diffuser zou ik er ook nog wel onder willen.
                      Verder ben ik persoonlijk erg blij met de sleeper look van me signum.

                      #18337813
                      bart-gsi
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        7 July 2012

                        veel vermogen op de vooras is overkill..
                        bij top gear hebben ze al eens de chaos theorie uitgelegd met de opel astra h opc
                        handen van het stuur los en het koppel/vermogen trok de auto naar links maar dit valt op te lossen door een LSD op de vooras te monteren dat het vermogen verdeeld wordt over de 2 wielen..

                        #18341137
                        Bartjex88
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          19 June 2009

                          Ikzelf zit nu op 375 pk met 620nm. Heb een 20t turbo, grotere injectoren en andere intercooler
                          De juiste banden maakt veel verschil
                          [IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170325/1feef08901e5711e15c1ad4037f2c24c.jpg[/IMG][IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170325/e52e61b618bc14e42db2f3794289e0ff.jpg[/IMG]

                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                          #18341917
                          Vectra-m
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            5 July 2015

                            sorry beetje laat maar toch
                            Dat zijn mooie waardes zoiets wil ik ook naartoe
                            rijd het dan ook nog een beetje tijdens de normale ritjes het is tenslotte ook de familie auto ha ha
                            verbruik zal wel stijgen naar 1 op 6a7 of zo ?

                            gr mark

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.