Deuren niet open Opel Vectra c 2003

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Deuren niet open Opel Vectra c 2003

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #18339541
    tensions
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 August 2016

      Hoi theo nog steeds bezig.nou ik zou gewoon voor die strip tussen deur gaan .deurstijl beetje naar buiten buigen en er wat tussen doen voor beetje ruimte en dan met ijzerdraad op knopje drukken
      Veel succes

      #18339551
      warhamstr
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 August 2009

        Beetje rammelen met die sleutel in het slot. Word nooit gebruikt dus ws is je cilinder vervuilt. Beetje sloten olie erin laten lopen kan ook helpen.

        #18339554
        Theo1970
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 November 2013

          Hoi leden,

          Het is voor elkaar,zoals mijn verhaal van hiervoor was dus de waarheid,had de batterij inderdaad met de deur niet op slot moeten vervangen,hij was na zijn instellingen kwijt.
          De auto alsnog open gekregen via de sleutel in de kofferbakslot,alarm natuurlijk af,toen kon ik de deur met de sleutel open krijgen,weer alarm af.
          Daarna de sleutel gesynchroniseerd met contact slot, en alles werkt weer.

          Ik wil jullie bedanken voor het meedenken,dus uiteindelijk zelf op kunnen lossen.

          Gr
          Theo

          #18339555
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            [quote quote=18339551]Beetje rammelen met die sleutel in het slot. Word nooit gebruikt dus was is je cilinder vervuilt. Beetje sloten olie erin laten lopen kan ook helpen.

            [/quote]

            als je het probleem niet kunt oplossen met ductape, kabelbinders of wd-40 heb je pas echt een probleem :P

            #18339557
            dappie
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 July 2008

              Ik zou meteen maar een reserve sleutel laten maken, is toch echt makkelijk

              #18339565
              bart-gsi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 July 2012

                [quote quote=18339557]Ik zou meteen maar een reserve sleutel laten maken, is toch echt makkelijk

                [/quote]
                maken zal vaak niet gaan ( met uitzondering van klapsleutels) dan moet je bij de dealer een nieuwe baard kopen of een complete sleutel…

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.