Corsa e (wisselen banden)

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa e (wisselen banden)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18327815
    Bartuss
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 November 2016

      Hallo mensen,

      Ik heb een vraag. Ik lees zoveel verschillende dingen en manieren voor het verwisselen van banden.

      Ik heb sinds maart een opel corsa e (black edition), omdat ik best veel op de weg zit wil ik graag een set winterbanden aanschaffen.

      – Worden de bandenspanningssencoren wel of niet zelf ingelezen na het verwisselen van zomer naar winter of andersom?
      – Zo ja dan is het handig, maar als dat niet zo is moet ik dan langs de dealer of kan ik dat zelf via zo’n inleer tool de melding oplossen? welke (goedkope/werkende) tool adviseren jullie dan?
      (klonen wil ik niet omdat ik de achterbanden ook wel eens naar voren leg)

      Alvast bedankt voor jullie antwoorden

      #18327879
      stefanbeerden
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 December 2015

        In principe, voor zover ik weet leest de TPM sensor zichzelf weer uit na enkele kilometers, indien deze aanwezig zijn in de wintervelgen natuurlijk. Niet gelijk bij mij, daar waar ze ineens niet aanwezig waren :(

        #18334296
        Henkieboy
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 May 2015

          tpms sensor moet elke keer bij wisselen ingelezen worden

          #18334330
          Fearless
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 January 2005

            Dat ligt puur aan de nieuwe ventielen.
            Makkelijkste is een setje ventielen die gekopieerd kan worden met de originele set, dan hoef je niet telkens alle ventielen aan te melden.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.