Calibra 4×4 Hürrlimann

Forumindex Forums Overige 4×4 Calibra 4×4 Hürrlimann

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273847
    anoniem
      Lid sinds:
      30 June 2004

      leuk stukje over de revisie van een 4×4 bak

      http://www.calibradreamteam.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=71&Itemid=270″ onclick=”window.open(this.href);return false;

      #18299041
      anoniem
        Lid sinds:
        30 June 2004

        ik hoorde dat je kunt mailen over de gegevens wat er aan de bak gebeurd is als je het nummer op de bak door geeft, kreeg keurig netjes een mail terug, mijn bak is in april 2001 standaard gereviseerd, dus geen sterkere koppeling in gekomen
        altijd weer leuk om te weten aangezien ik de eerdere eigenaren niet ken dus niet zo veel van de geschiedenis van de wagen weet :thumbup

        #18299042
        2000
        Moderator
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Dat hele verhaal is hier toen langs gekomen. De eigenaar hangt hier ook (nog?) rond…..Of ben jij dat zelf.

          #18299043
          anoniem
            Lid sinds:
            30 June 2004

            ik heb de auto nog maar een paar maand, kan best zijn dat het de zelfde auto is, de datum in het stukje is in ieder geval bijna dezelfde, de vorige eigenaar had hem meen ik 6 jaar gehad dus in 2001 was er nog weer iemand anders de eigenaar, zou best kunnen
            ik heb hem uit Hoek v Holland gehaald

            #18299044
            16VCalibra
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 July 2008

              Volgens mij is het niet de vorige eigenaar geweest die het heeft laten doen, is een maatje van mij.
              Heb em al voor gek verklaard dat die deze calibra heeft verkocht. Leerde hem kennen door deze calibra…

              #18299045
              anoniem
                Lid sinds:
                30 June 2004

                vorige eigenaar had hem ik meen 6 jaar, hij heeft nu een BMW
                de revisie van de tussenbak was in 2001 dus was hij toen nog van iemand anders, ben wel benieuwd van wie

                #18299046
                opel4ever
                  Lid sinds:
                  5 July 2004

                  Heb ik geschreven, ooit in 2001 ofzo, toen ze calibra nog met sch schreven ;)

                  #18299047
                  anoniem
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    @opel4ever wrote:

                    Heb ik geschreven, ooit in 2001 ofzo, toen ze calibra nog met sch schreven ;)

                    wel mooi dat je er bij hebt geschreven dat defecte remlampen de oorzaak waren, kan iemand anders ook nog wat aan de info hebben

                    Calibra is ondertussen overleden http://www.112marum.nl/zevenhuizen-opnieuw-boem-op-beruchte-kruising/” onclick=”window.open(this.href);return false;

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.